16\2\2014
يوم اخر نتيجة ليا فى كلية الطب
يوم عالمى و تاريخى
بقالى كام يوم عارفه انه النتيجة احتمال تظهر النهاردة
من خوفى انها لا قدر تطلع وحشة .. مقولتش لحد ... بس كنت بدعى بينىو بين نفسى انها تطلع حلوة
عشان انا و سارى حكايتنا تكمل بقى و نتدوووووووز :D
احساس ان اهم حاجة من الى حاجات اىل انت رتبطت ليها ممكن تبقى واقفة على حاجة كده
صحيت الصبح اول حاجة عملتها دخلت من الموبيل و قلت اشوف ايه الاخبار
طلعت ظهرت طبعا ......
قعدت ادور على اسمى لحد ما لاقيته .... و هييييييييييييه هيييييييييييييييييه
و فرحة فرحة فرحة
المادتين جيد يا جدعان
الحمد الله يا رب
اول حد قلت اجرى عليه طبعا حبيبى سارى .. لقيته مش بيرد لانه كان فى اجتماع
روحت لاهم حد فى حياتى بابايا حبيبى .. اتصلت بيه و لاول مرة احس انه ها يدمع من الفرحة .. كان مبسوط اوووى
ربنا يخلهولى يا رب
سارى اتصل بعديها و قعدت اتنطنط من الفرحة و انا بكلمه
الحقيقة اهم حاجة فى كل ده انه بقالى 3 سنين من يوم ما عرفت سارى و هو مر معايا بكل دقيقة ستريس و فرح فى اخر 3 سنين فى الكلية
و كل سنة و انا قبل الامتحانات متوترة و عمالة اشتكى اشتكى ... و ليالى الامتحان لما اتصل بيه و افضل اعيط من انى خايفة و مش فاكرة .... و بعد كل امتحان و هو و بابا بييتسابقوا عشان يبقوا اول حد يطمئن عليا
3 سنين استحملنى فيهم بكل عصبيتى و هبلى و كل الى كلية الطب عملته فيا
كل سنة و احنا بنحتفل بنجاحى و احلى تقديرات جبتها فى السنين الى عرفتها فيه
السنة دى حبيبى كان زعلان عشان مش ها يعرف يبقى اول حد يحتفل معايا .... بس انا طبعا مستنية احتفاله ده اكتر من اى احتفال
اكتر احتفال ها يبقى عزيز على قلبى و هافتكره
ربنا يخليك ليا و نحتفل سوا فى حفلة التخرج و نحتفل و انا بخلص ماجستير ودكتوراه
و تفضل دايما كده فخور بيا :* :* :*
يوم اخر نتيجة ليا فى كلية الطب
يوم عالمى و تاريخى
بقالى كام يوم عارفه انه النتيجة احتمال تظهر النهاردة
من خوفى انها لا قدر تطلع وحشة .. مقولتش لحد ... بس كنت بدعى بينىو بين نفسى انها تطلع حلوة
عشان انا و سارى حكايتنا تكمل بقى و نتدوووووووز :D
احساس ان اهم حاجة من الى حاجات اىل انت رتبطت ليها ممكن تبقى واقفة على حاجة كده
صحيت الصبح اول حاجة عملتها دخلت من الموبيل و قلت اشوف ايه الاخبار
طلعت ظهرت طبعا ......
قعدت ادور على اسمى لحد ما لاقيته .... و هييييييييييييه هيييييييييييييييييه
و فرحة فرحة فرحة
المادتين جيد يا جدعان
الحمد الله يا رب
اول حد قلت اجرى عليه طبعا حبيبى سارى .. لقيته مش بيرد لانه كان فى اجتماع
روحت لاهم حد فى حياتى بابايا حبيبى .. اتصلت بيه و لاول مرة احس انه ها يدمع من الفرحة .. كان مبسوط اوووى
ربنا يخلهولى يا رب
سارى اتصل بعديها و قعدت اتنطنط من الفرحة و انا بكلمه
الحقيقة اهم حاجة فى كل ده انه بقالى 3 سنين من يوم ما عرفت سارى و هو مر معايا بكل دقيقة ستريس و فرح فى اخر 3 سنين فى الكلية
و كل سنة و انا قبل الامتحانات متوترة و عمالة اشتكى اشتكى ... و ليالى الامتحان لما اتصل بيه و افضل اعيط من انى خايفة و مش فاكرة .... و بعد كل امتحان و هو و بابا بييتسابقوا عشان يبقوا اول حد يطمئن عليا
3 سنين استحملنى فيهم بكل عصبيتى و هبلى و كل الى كلية الطب عملته فيا
كل سنة و احنا بنحتفل بنجاحى و احلى تقديرات جبتها فى السنين الى عرفتها فيه
السنة دى حبيبى كان زعلان عشان مش ها يعرف يبقى اول حد يحتفل معايا .... بس انا طبعا مستنية احتفاله ده اكتر من اى احتفال
اكتر احتفال ها يبقى عزيز على قلبى و هافتكره
ربنا يخليك ليا و نحتفل سوا فى حفلة التخرج و نحتفل و انا بخلص ماجستير ودكتوراه
و تفضل دايما كده فخور بيا :* :* :*
No comments:
Post a Comment