بداية يومنا كان جميل
نهايته مكنتش لطيفة
احنا اتحسدنا اكيد !!!!!
عارفة قد ايه انت زعلان ...
مش عارفه اقولك ايه يمكن يريحك ... بس عارفه قد ايه انا فعلا بحبك
لا انا و لا مثاليين
بس انا و انت نفسنا و حلمنا نبقى للتانى الى كان نفسه فيه
عارفه انى بزعلك .. بس مببقاش قصدى فعلا
لو كنا بنشوف المستقبل عشان نطمئن !!
بس انا عارفه انك ها تطمئنى و مش ها تخلينى ابقى محتاجة اشوف المستقبل
عارفه انك بتحبنى ... انا كمان بموووووت فيك
يمكن بكرة نفتكر المواقف دى و نضحك عليها ..
نهايته مكنتش لطيفة
احنا اتحسدنا اكيد !!!!!
عارفة قد ايه انت زعلان ...
مش عارفه اقولك ايه يمكن يريحك ... بس عارفه قد ايه انا فعلا بحبك
لا انا و لا مثاليين
بس انا و انت نفسنا و حلمنا نبقى للتانى الى كان نفسه فيه
عارفه انى بزعلك .. بس مببقاش قصدى فعلا
لو كنا بنشوف المستقبل عشان نطمئن !!
بس انا عارفه انك ها تطمئنى و مش ها تخلينى ابقى محتاجة اشوف المستقبل
عارفه انك بتحبنى ... انا كمان بموووووت فيك
يمكن بكرة نفتكر المواقف دى و نضحك عليها ..
No comments:
Post a Comment